ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БЕЗПЕКИ ЛЮДИНИ

  • O. Povstyn Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: праксеологія, праксеологічний підхід, професійна підготовка, управлінська діяльність, управлінська компетентність, безпека

Анотація

Розглянуто  зміст поняття «праксеологія», розкрито суть праксеологічного підходу у формуванні управлінської компетентності майбутніх фахівців у галузі безпеки людини та можливості його використання у процесі професійної підготовки. Проаналізовано застосування  праксеологічного підходу щодо формування у суб’єктів освітнього процесу (викладачів вищого навчального закладу, практичних працівників, задіяних до професійної підготовки майбутніх фахівців в галузі безпеки, студентів, курсантів). Також розглянуто уміння обирати ефективні технології його реалізації і навички результативно планувати й виконувати фахову діяльність в органах та підрозділах служби цивільного захисту, в інших державних структурах, які забезпечують безпеку в межах своїх компетенцій та повноважень, у  подальшій діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-06-11
Як цитувати
Povstyn, O. (2018). ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ФОРМУВАННІ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ БЕЗПЕКИ ЛЮДИНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, (17), 151-155. https://doi.org/https://doi.org/10.32447/20784643.17.2018.21