ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • N. Bobal Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У статті ми прагнемо приділити більше уваги міжкультурній комунікації у вивченні англійської мови з метою розвитку соціокультурної компетентності студентів. Ми підкреслюємо зростаючу роль міжкультурної комунікації у вивченні англійської мови і потребу розвивати соціокуль-турну компетентність студентів. Три сфери соціокультурної компетентності було визначено, щоб перемістити вивчення міжкультурної комунікації за межі його пізнавальної області (когнітивної функції). Запропоновано різноманітні види діяльноісті при вивченні та викладанні англійської мови. У статті акцентована увага на особливостях формування міжкультурної комунікації при вивченні англійської мови. Визначено сфери соціокультурної компетентності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-19
Як цитувати
Bobal, N. (2021). ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 20-25. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2140