МОВЛЕННЄВА СИТУАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕНІМ КУРСАНТІВ

  • M. Kashchuk Львівський державний університет внутрішніх справ

Анотація

В статті розглядаються проблеми навчання професійно спрямованого діалогічного мовлення. Підкреслено роль мовленнєвої ситуації як засобу підвищення мотивації курсантів до вивчення іноземної мови. Розглянуто мовленнєву ситуацію на основі аналізу деяких праць. Наведено приклади мовленнєвих ситуацій професійного характеру. Значна роль відведена професіональним навикам викладача у підвищенні у курсантів мотивації до вивчення іноземної мови, та вдосконалення практичних комунікативних вмінь.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-23
Як цитувати
Kashchuk, M. (2021). МОВЛЕННЄВА СИТУАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО СПРЯМОВАНОГО ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕНІМ КУРСАНТІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 86-90. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2151