ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО! КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ОГЛЯД ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ

  • L. Kucak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У статті розглядаються теоретичні основи формування професійної компетентності вчителя технології як важливого компоненту його фахової підготовки у вищому навчальному закладі. Представлено огляд підходів, які використовуються для визначення сутності цього педагогічного явища. Зазначено підходи до визначення цілей, відбору змісту, організації навчального процесу, відбору освітніх технологій, оцінці результатів підготовки компетентного спеціаліста в практиці професійної педагогічної освіти. В результаті формування професійної компетентності педагог буде здатний забезпечити позитивні та високоефективні результатне навчанні, вихованні та розвитку учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Kucak, L. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО! КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: ОГЛЯД ОСНОВНИХ ПІДХОДІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 117-122. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2161