ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Анотація
У статті розглянуто використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальній
діяльності» наведена характеристика сервісів Веб 2,0 та можливості їх використання у педагогічній діяльності вищих навчальних закладів. Проаналізовано використання у навчальному процесі соці-альних сервісів: блоги, вікі, дедішес, ютьюб, наведено сценарії проведення заняття на базі вікі, перераховано основні можливості мережевого спілкування, що впливають на створення та розвиток співтовариства обміну знаннями між студентами, виділено труднощі, що виникають у процесі використання соціальних сервісів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Lanovenko, A. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 134-140. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2163
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY