КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ФАХОВИХ АВТЕНТИЧНИХ АУДІОТЕКСТЇВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОПЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Анотація
У статті розглядаються особливості навчання професійно спрямованого діалогічного мовлення майбутніх менеджерів невиробничої сфери, зокрема відбір фахових автентичних аудіотекс-тів. Визначено вимоги, яким мають відповідати навчальні аудитивні матеріали. Проаналізовано критерії відбору аудіотекстів, які відображено в методичних дослідженнях та уточнено, які з них відповідають цілям і умовам навчання англійської мови зі спеціальності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Maksymenko, L. (2021). КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ ФАХОВИХ АВТЕНТИЧНИХ АУДІОТЕКСТЇВ ДЛЯ НАВЧАННЯ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕФІЛОЛОПЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 151-157. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2166
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY