ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА КОРДОНОМ

  • O. Palka Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У статті розглядається зарубіжний досвід використання мобільних телефонів у процесі вивчення іноземної мови, що ґрунтується на основних характеристиках останніх та їхнього величезного потенціалу як засобу навчання. Мобільні телефони застосовуються для навчання граматичних структур при обміні учнями електронними повідомленнями, пошуку інформації у всесвітній мережі інтернет, надсилання учням повідомлень з інформацією щодо нового матеріалу, вивченого на занятті, чи стосовно телевізійних програм для обов’язкового перегляду учнями з навчальною метою тощо. Основну увагу автор зосереджує на використанні мобільних телефонів для збільшення словникового запасу учнів у процесі вивчення іноземної мови, акцентує на можливості застосування цієї практики в Україні,

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Palka, O. (2021). ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ТЕЛЕФОНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА КОРДОНОМ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 171-175. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2170