МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

  • O. Rusanova Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У статті проаналізовано методологічні аспекти навчання англійської мови майбутніх учителів в університетах CLLIA в порівнянні з університетами України. Доведено, що проблема якісного навчання англійської мови студентів у сучасних ВНЗ України полягає у тому, що існує „міжнародна англійська мова” (International English), яка розглядається у США як її єдиний варіант на відміну від тих варіантів, що існують в інших англомовних країнах світу. Саме цю „англійську мову” рекомендовано викладати американським студентам, особливо в процесі їх підготовки за кваліфікаційними рівнями бакалавр і магістр. В основу цього педагогічного процесу покладено низку методологічних ідей, які було сформовано впродовж півстоліття в провідних університетах США і Канади,

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Rusanova, O. (2021). МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 206-210. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2178