КОНСТРУКТИВІСТСЬКА МЕТОДИКА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ У НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • O. Tarnopolsky Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

У статті розглядаються три основні засади конструктивістської методики навчання англійської мови для спеціальних цілей у немовному ВНЗі експерієнційне навчання, інтерактивне навчання та навчання через зміст спеціальності. Доводиться, що практична реалізація цих засад у навчальному процесі вимагає впровадження змішаного навчання, коли традиційна аудиторна робота студентів з викладачем та один з одним органічно поєднується з аудиторною та позааудиторною роботою онлайн. Така робота стає обов’язковою, невід’ємною та складовою навчального процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-25
Як цитувати
Tarnopolsky, O. (2021). КОНСТРУКТИВІСТСЬКА МЕТОДИКА ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ У НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 225-229. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2181