НАВЧАННЯ ОКРЕМИМ ГРАМАТИЧНИМ ЯВИЩАМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ОПОРОЮ НА ГРАМАТИЧНІ КАРТИ ПАМ’ЯТІ

  • I. Hrynenko Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  • O. Rihter Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
  • A. Bohonis Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

Анотація

Стаття присвячена візуальним опорам для формування іншомовної граматичної компетенції у загальноосвітній і вищій школах. Обгрунтовано теоретичні та практичні аспекти застосування візуалізації знань у навчанні іноземним мовам. Розглянуто роль ґештальтності тексту та використання рідної мови у граматичних картах пам’яті. Наведені зразки карт і описані способи їх складання та прийоми роботи з ними.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-02
Як цитувати
Hrynenko, I., Rihter, O., & Bohonis, A. (2021). НАВЧАННЯ ОКРЕМИМ ГРАМАТИЧНИМ ЯВИЩАМ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ З ОПОРОЮ НА ГРАМАТИЧНІ КАРТИ ПАМ’ЯТІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 28-33. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2201