ПРОБЛЕМА НАБУТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ НАВИЧОК У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ МНС УКРАЇНИ
Анотація
На прикладі Львівського ДУ БЖД показано особливості реалізації проблеми отримання інформаційних навичок (так званих компетенції) при підготовці курсантів і студентів для потреб структурних підрозділів МНС України, Встановлено, що інформаційні навички поділяються на навики користування інформаційними технологіями і навичок поводження з інформацією. Внаслідок оволодіння ними має досягатися глобальна раціоналізація інтелектуальної діяльності охочих до навчання курсантів, студентів і навіть викладачів за рахунок використання сучасних інформаційно-освітніх технологій, підвищуючи при цьому ефективність та якість підготовки фахівців до рівня інформаційної культури, досягнутої в країнах Західної Європи.
Завантаження
Авторські права CC-BY