ПРОБЛЕМА НАБУТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ НАВИЧОК У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ МНС УКРАЇНИ

  • Yu. Grycyuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • O. Lozynskyy Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

На прикладі Львівського ДУ БЖД показано особливості реалізації проблеми отримання інформаційних навичок (так званих компетенції) при підготовці курсантів і студентів для потреб структурних підрозділів МНС України, Встановлено, що інформаційні навички поділяються на навики користування інформаційними технологіями і навичок поводження з інформацією. Внаслідок оволодіння ними має досягатися глобальна раціоналізація інтелектуальної діяльності охочих до навчання курсантів, студентів і навіть викладачів за рахунок використання сучасних інформаційно-освітніх технологій, підвищуючи при цьому ефективність та якість підготовки фахівців до рівня інформаційної культури, досягнутої в країнах Західної Європи.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-02
Як цитувати
Grycyuk, Y., & Lozynskyy, O. (2021). ПРОБЛЕМА НАБУТТЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ НАВИЧОК У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ МНС УКРАЇНИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 34-43. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2202