ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКСПЕРІЄНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ СИСТЕМНИХ АНАЛІТИКІВ

  • Z. Kornieva Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Yu. Pavlovska Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі застосування експерієнційної методики у процесі навчання англійської мови у ВНЗ немовного профілю. Авторами описано етапи експериментальної перевірки її впровадження на основі нового підручника, в якому пропонується навчання загальної англомовної професіоналізації на основі аспектного підходу. Представлено фактичні результати оцінки ефективності застосування підручника та пропонованої методики для навчання англійської мови студентів спеціальності «Системний аналіз та управління».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-02
Як цитувати
Kornieva, Z., & Pavlovska, Y. (2021). ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЕКСПЕРІЄНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ СИСТЕМНИХ АНАЛІТИКІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 53-57. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2205