ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

  • L. Kutsak Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського

Анотація

Постановка завдання. Нині перед системою вищої освіти постає питання підготовки майбутніх учителів в умовах інформаційного суспільства. Протиріччя між соціальним замовленням суспільства, що визначається бурхливим розвитком інформаційно-комунікаційних технологій (ПСІ) та наявною практикою професійної підготовки майбутніх учителів технологій, є соціально значимою проблемою. Широке використання комп’ютерної техніки та ПСТ вимагає від майбутнього вчителя технологій здатності самостійно знаходити засоби для раціонального вирішення навчальних завдань, здійснювати пошук, аналізувати та обробляти інформацію засобами ПСТ.

Однією із складових ІКТ виступають комп’ютерні мережі. Готовність майбутніх учителів технологій до використання комп’ютерних мереж істотно залежить від рівня їх комп’ютерної грамотності, теоретичних знань про мережі, системи, засоби передачі інформації та динаміку розвитку комп’ютерних мереж. Застосування у навчальному процесі мережевих технологій майбутніми учителями технологій визначає актуальність даної статті.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-02
Як цитувати
Kutsak, L. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ СЕРВІСІВ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 58-61. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2206