ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ КАНАДИ: АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ
Анотація
Стаття присвячена аналізу нормативно-правової бази професійного розвитку вчителів загальноосвітніх шкіл Канади. Здійснено аналіз досліджень, присвячених проблемі професійного розвитку вчителів у міжнародному освітньому просторі. Визначено інстшуції, які беруть участь у розробці нор-мативно-правової бази професійного розвитку вчителів та його реалізації у Канаді. Досліджено та конкретизовано основні положення й принципи, що покладені в основу змістового наповнення професійного розвитку педагогів, його форм, методів і моделей, а також контексту, в якому він реалізується.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-02
Як цитувати
Mukan, N. (2021). ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК УЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ КАНАДИ: АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 84-88. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2211
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY