РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ
Анотація
Реалізація особистісно - орієнтованого підходу в процесі навчання англомовної лексики. У статті досліджено основні зміни в організації процесу навчання в умовах централізації особистості студента, охарактеризовано основні концепції розуміння сутності особистісно - орієнтованого підходу, на основі яких виділено принципи функціонування виховних особистісно - орієнтованих технологій у процесі навчання англомовної лексики, виокремлено пізнавальні принципи необхідні для формування здатності оперувати англомовними лексичними одиницями. Обґрунтовано доцільність активізації суб’єктності студента як джерела особистісного розвитку. Уперше висвітлено можливі шляхи реалізації особистісно - орієнтованого підходу у процесі навчання англомовної лексики.
Завантаження
Авторські права CC-BY