РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ

  • V. Tereshchuk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

Реалізація особистісно - орієнтованого підходу в процесі навчання англомовної лексики. У статті досліджено основні зміни в організації процесу навчання в умовах централізації особистості студента, охарактеризовано основні концепції розуміння сутності особистісно - орієнтованого підходу, на основі яких виділено принципи функціонування виховних особистісно - орієнтованих технологій у процесі навчання англомовної лексики, виокремлено пізнавальні принципи необхідні для формування здатності оперувати англомовними лексичними одиницями. Обґрунтовано доцільність активізації суб’єктності студента як джерела особистісного розвитку. Уперше висвітлено можливі шляхи реалізації особистісно - орієнтованого підходу у процесі навчання англомовної лексики.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-03
Як цитувати
Tereshchuk, V. (2021). РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(2), 142-145. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2222