ДОСЛІДЖЕННЯ ОБЛАСТЕЙ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ 3D-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЕКТАХ ПІДГОТОВКИ РЯТУВАЛЬНИКІВ

  • О. Prydatko Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Т. Tkachenko Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • А. Renkas Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: 3D-технології навчання, підготовка рятувальника, освітнє середовище

Анотація

Описано особливості застосування розроблених 3D-інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки рятувальників. Досліджені області застосування новаційних технологій в множині взаємопов’язаних елементів освітнього середовища на прикладі 3D-плакатів. Побудовано геометричну модель освітнього середовища у вигляді кругів Ейлера. Одержану модель описано з використанням понятійного апарата теорії множин. Висвітлено послідовність реалізації освітнього процесу та місця в цьому процесі 3D-технологій навчання в результаті чого виокремлені чіткі області освітнього середовища для ефективного використання 3D-інтерактивних технологій підготовки рятувальників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-08-31
Як цитувати
PrydatkoО., TkachenkoТ., & RenkasА. (2018). ДОСЛІДЖЕННЯ ОБЛАСТЕЙ ЕФЕКТИВНОГО ЗАСТОСУВАННЯ 3D-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЕКТАХ ПІДГОТОВКИ РЯТУВАЛЬНИКІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 38-46. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/314