ІНТЕГРАЦІЯ 3D-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТНІ ПРОЕКТИ БЕЗПЕКО-ОРІЄНТОВАНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

  • О. Prydatko Львiвський державний унiверситет безпеки життєдiяльностi
  • А. Renkas Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • N. Burak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • М. Lemishko Львiвський державний унiверситет безпеки життєдiяльностi
Ключові слова: 3D-технології навчання, підготовка рятувальника, освітнє середовище, віддалений доступ.

Анотація

Адаптовано основні положення методу проблемно-орієнтованого підходу до процесу інтеграції 3D–інтерактивних технологій в освітні проекти безпеко-орієнтованих спеціальностей. Описано особливості застосування розроблених 3D-інтерактивних технологій навчання в процесі індивідуальної підготовки із можливістю відділеного доступу. Висвітлено послідовність реалізації освітнього процесу та місця в цьому процесі 3D-технологій навчання шляхом побудови структурно-логічної схеми у вигляді графа можливих станів системи. На основі побудови маршрутів переходу між можливими станами системи відкрито повну сутність взаємозв’язків різних стадій освітнього середовища між собою та виділено область ефективного застосування 3D-інтерактивних технологій навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-16
Як цитувати
PrydatkoО., RenkasА., Burak, N., & LemishkoМ. (2018). ІНТЕГРАЦІЯ 3D-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТНІ ПРОЕКТИ БЕЗПЕКО-ОРІЄНТОВАНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 46-54. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/137

Найчастіше читають статті цього автора (ів)