ІНТЕГРАЦІЯ 3D-ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ В ОСВІТНІ ПРОЕКТИ БЕЗПЕКО-ОРІЄНТОВАНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Анотація
Адаптовано основні положення методу проблемно-орієнтованого підходу до процесу інтеграції 3D–інтерактивних технологій в освітні проекти безпеко-орієнтованих спеціальностей. Описано особливості застосування розроблених 3D-інтерактивних технологій навчання в процесі індивідуальної підготовки із можливістю відділеного доступу. Висвітлено послідовність реалізації освітнього процесу та місця в цьому процесі 3D-технологій навчання шляхом побудови структурно-логічної схеми у вигляді графа можливих станів системи. На основі побудови маршрутів переходу між можливими станами системи відкрито повну сутність взаємозв’язків різних стадій освітнього середовища між собою та виділено область ефективного застосування 3D-інтерактивних технологій навчання.
Завантаження
Авторські права CC-BY