УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ ПІДГОТОВКИ І НАВЧАННЯ КІБЕР-РЯТУВАЛЬНИКА: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД

  • N. Burak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Y. Rak Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: проект, інтроформація, освітнє проектне середовище, безпека, модель, ментальний простір

Анотація

Проведений аналіз стану глобальної інформатизації суспільства показав невпинне зростання загроз з боку ІТ-технологій. Запропоновано модель ментального простору освітнього проектного середовища підготовки кібер-рятувальника на базі вищих навчальних закладів з особливими умовами навчання, що є структурними підрозділами Державної служби України з надзвичайних ситуацій із використанням теорії несилової взаємодії, що враховує динаміку зовнішнього турбулентного середовища та компетентнісний підхід.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-18
Як цитувати
Burak, N., & Rak, Y. (2018). УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ ПІДГОТОВКИ І НАВЧАННЯ КІБЕР-РЯТУВАЛЬНИКА: КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 55-59. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/598

Найчастіше читають статті цього автора (ів)