ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ

  • М. Koziar Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • N. Vovchasta Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: парадигма, парадигмальний підхід, професійна іншомовна підготовка, майбутні фахівці цивільного захисту

Анотація

У статті обґрунтовано доцільність використання парадигмального підходу до професійної підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. Детально проаналізовано сутність і роль парадигмального підходу, який стосується зміни позиції педагогічної науки стосовно практики та передбачає вибір методів і засобів, які відповідають концептуальному ядру парадигми. Показано, що чинні раніше лінгводидактичні парадигми не відповідають новим вимогам, що зумовлює доцільність використання соціоцентричної парадигми до іноземних мов. Таким чином, для підвищення якості іншомовної підготовки майбутніх фахівців та у зв’язку зі значними змінами, привнесеними педагогічною наукою у теорію та практику (інноваційні технології навчання, використання різних підходів, методів, форм навчання тощо), перед науковцями та викладачами навчальних закладів виникла низка проблем у виборі таких впливів на систему навчання, які були б узгоджені з її внутрішніми властивостями та оптимально поєднувалися між собою, тобто спиралися на парадигмальний підхід до іншомовної підготовки фахівців цивільного захисту.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-04
Як цитувати
KoziarМ., & Vovchasta, N. (2018). ПАРАДИГМАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 230-236. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/336