ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОТИПОЖЕЖНИХ ЗНАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

  • О. Cherkashyn Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Луганській області
Ключові слова: пожежна безпека, молодший шкільний вік, виховна робота, соціально- педагогічна підтримка, небезпечні ситуації, безпечна поведінка, засвоєння норм і правил пожежної безпеки

Анотація

Необхідність удосконалення у молодших школярів знань про пожежну безпеку зумовлена трагічними статистичними даними виникнення пожеж по країні та числа загибелі і травмування на них дітей. Сьогодні ця проблема потребує від фахівців невідкладних заходів щодо удосконалення навчання дітей пожежної безпеки з метою формування знань, умінь та навичок самозахисту у разі виникнення пожежної небезпеки. У статті представлені форми та методи виховної роботи з молодшими школярами. Проаналізовані наукові пошуки низки авторів щодо поглядів на вирішення порушеної проблеми. Обґрунтовані найбільш ефективні форми та методи виховної роботи для досягнення позитивних зрушень.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-20
Як цитувати
CherkashynО. (2018). ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ПРОТИПОЖЕЖНИХ ЗНАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 13, 242-247. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/393