ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ МЕТОДУ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК

  • Z. P. Stashevsky Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Yu. I. Grycyuk Національний університет "Львівська політехніка"
  • R. O. Hrynyk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: освітній проект, інформаційна система, інформаційна безпека, когнітивна карта, ініціація проекту

Анотація

Для вирішення проблем формування компетенцій під час реалізації освітнього проекту підготовки фахівця в галузі інформаційної безпеки (ІБ) та правильної побудови траєкторії навчання з відповідною розстановкою дисциплін, що прямо чи опосередковано формують компетенцію, протягом навчальних семестрів прийнято рішення використовувати когнітивне моделювання. Когнітивні карти компетенцій, які є результатом когнітивного моделювання, відображають зв'язки, які існують між атрибутами в досліджуваній предметній області знання, дають можливість встановити ступінь впливу кожної дисципліни на компетенцію, що формується, а також визначити перелік найбільш затребуваних компетенцій роботодавцями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-27
Як цитувати
Stashevsky, Z., Grycyuk, Y., & Hrynyk, R. (2018). ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ В ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ НА ОСНОВІ МЕТОДУ ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОК. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 10, 124-135. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/454