ПУСТОЩІ ДІТЕЙ З ВОГНЕМ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Ключові слова:
статистика пожеж, пустощі дітей з вогнем, соціальна педагогіка, ігрові методи навчання
Анотація
У статті проаналізовано статистичні дані про загибель і травматизм на пожежах дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Використано звіти та рекомендації міжнародних організацій, що працюють в галузі безпеки життєдіяльності та страхування. Наведено відсоткові розподіли загиблих та потерпілих на пожежах за віком та за причиною виникнення. Зосереджено увагу на пустощах дітей з вогнем як факторі пожежної небезпеки. Сформульовано основні соціально-педагогічні завдання подальших досліджень.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-05
Як цитувати
Zhezlo, N., Yemelyanenko, S., & KhlevnoyО. (2018). ПУСТОЩІ ДІТЕЙ З ВОГНЕМ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 10, 219-224. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/504
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY