ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ОДИН З ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ

  • О. V. Povstyn Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: освіта, навчальний процес, міжпредметні зв’язки, інтеграція, інтеграція знань, форми інтегрованого навчання

Анотація

Обґрунтована необхідність переосмислення та модернізації змісту сучасної освіти, в тому числі шляхом пошуку та застосування нових педагогічних концепцій, моделей, форм, методик і технологій. Розкрито суть понять «інтеграція знань», «дидактичні принципи навчання» та «міжпредметні зв’язки». Метою статті є дослідження інтеграції знань, як одного з дидактичних принципів сучасної освіти. Обґрунтовано необхідність впровадження у освітній
процес інтегрованих форм навчання, з метою формування предметноцілісного мислення у майбутніх фахівців.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-05
Як цитувати
PovstynО. (2018). ІНТЕГРАЦІЯ ЗНАНЬ ЯК ОДИН З ДИДАКТИЧНИХ ПРИНЦИПІВ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 10, 231-235. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/506