КОГНІТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ЗНАНЬ В ОСВІТНІХ ПРОЕКТАХ ФОРМУВАННЯ КІБЕР-РЯТУВАЛЬНИКА
Ключові слова:
модель, професіонал-рятувальник, проект, інноваційні технології, предметна область, когнітивні технології, ментальний простір
Анотація
Розроблено модель формалізації предметної області освітнього проектного середовища підготовки професіонала – рятувальника третього тисячоліття. Запропоновано інноваційні механізми та інновінг в управлінні освітніми проектами підготовки сучасного професіонала–рятувальника в турбулентному середовищі та розкрито понятійну сутність терміну “кібер–рятувальник”. Визначені пріоритети реалізації проектів в навчально–науковій діяльності університетів з особливими умовами навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-19
Як цитувати
Evsyukov, O., Rak, Y., & Rak, O. (2018). КОГНІТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЯМИ ЗНАНЬ В ОСВІТНІХ ПРОЕКТАХ ФОРМУВАННЯ КІБЕР-РЯТУВАЛЬНИКА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 72-78. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/601
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY