СТРУКТУРУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЗНАНЬ У СУЧАСНІЙ ДИДАКТИЦІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

  • I. Kozlovska Львівський науково-практичний центр ПТО НАПНУ
  • A. Tsyupryk Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: інформація, знання, навчальна інформація, взаємодія знань

Анотація

У статті висвітлено питання сутності навчальної інформації, її структурування у навчальному процесі, а також шляхи перетворення інформації на знання. Виявлено напрями розробки теорії взаємодії навчального знання на основі виокремлення наскрізних, міждисциплінарних, загальнонаукових, інваріантних знань, а також можливості побудови теорії взаємодії навчального знання на основі використання досвіду наук, які мають розроблені теоретичні конструкції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Kozlovska, I., & Tsyupryk, A. (2018). СТРУКТУРУВАННЯ ІНФОРМАЦІЇ ТА ВЗАЄМОДІЯ ЗНАНЬ У СУЧАСНІЙ ДИДАКТИЦІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 239-244. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/645