ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

  • O. I. Polotaj Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: дистанційне навчання, взаємодія, комунікація, проект, індекс, дистанційний курс, агенто-орієнтоване моделювання

Анотація

Запропоновано методику розрахунку ефективності освітнього проекту, яка базується на даних про комунікацію та виконання проектних дій учасниками проекту у вищих навчальних закладах. Описано технологію розрахунку індексу взаємодії учасників освітнього проекту в процесі навчання у дистанційному курсі, який дає змогу визначити ефективність запровадження та реалізації проекту у вищих навчальних закладах. Показано процес оцінювання ефективності освітнього проекту запровадження дистанційного навчання у вищих навчальних закладах засобами агенто-орієнтованого моделювання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-15
Як цитувати
Polotaj, O. (2018). ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЕКТУ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 7, 119-124. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/734