ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ЛЬВІВСЬКОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ АКАДЕМІЇ)

  • O. I. Polotaj Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • Yu. R. Lozinski Львівський державний університет внутрішніх справ МВС України
Ключові слова: економіка знань, проект, дистанційне навчання, освіта, інновації

Анотація

Розглянуто поняття економіки знань. Показано важливість впровадження інновацій в освітньому просторі. Наведено класифікацію проектів із запровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі. Обґрунтовується значення проектів як базових інструментів управління знаннями. Розглядаються особливості інтернет-проектів, показується їхня важливість в сучасних умовах та специфіка управління ними. Описана процедура управління проектами в освіті. Окреслені перспективи проектної підтримки управління знаннями на прикладі освітнього інноваційного інтернет-проекту запровадження дистанційного навчання в Львівській комерційній академії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-17
Як цитувати
Polotaj, O., & Lozinski, Y. (2018). ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ПРОЕКТОМ НАДАННЯ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ (НА ПРИКЛАДІ ЛЬВІВСЬКОЇ КОМЕРЦІЙНОЇ АКАДЕМІЇ). Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 6(1), 85-91. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/860