РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ЕТИЧНИХ ВЧЕНЬ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ XVII –XVIII СТ.

  • H. D. Antonyuk Національний університет "Львівська політехніка"
Ключові слова: вітчизняний освітній простір, Києво-Могилянська академія, курси етики, вчення про людину, свобода волі, вище благо, щастя, раціоналізм

Анотація

На прикладі освітньої практики Києво-Могилянської академії в статті проаналізовано вчення та уявлення про людину, які викладалися у курсах етики; серед етичних поглядів вітчизняних мислителів виокремлені вчення, що розвивались на раціональних засадах, а саме: про свободу волі, про вище благо, мету життя і щастя; підкреслено, що у зазначений період відбувається переоцінка моральних цінностей: реальне земне життя людини набуває більшого значення у порівнянні з трансцедентним. Викладені вчення були відповіддю на суспільні запити епохи, що висувала нові вимоги щодо формування активної, дієвої, цілеспрямованої особистості, громадянина буржуазного суспільства, що зароджувалося.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Antonyuk, H. (2018). РАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ЕТИЧНИХ ВЧЕНЬ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ XVII –XVIII СТ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 7, 247-253. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/754