ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

  • M. M. Labach Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: самореалізація педагога, педагогічна взаємодія, професіограми педагога, психолого-педагогічна культура, талант, саморозвиток, самореалізація

Анотація

Розглянуто різні аспекти самореалізації викладача вищої школи. Будучи учасником педагогічної взаємодії, він повинен мати всі ті вроджені та набуті риси, які забезпечать успіх навчально-виховного процесу. Такими рисами є складові професіограми педагога: талант педагога, готовність до педагогічної діяльності, психолого-педагогічна культура, пізнавальна активність, прихильність до своїх учнів та ін. Підкреслено, що під впливом такого наставника значно активніше відбувається персоніфікація особистості студента, яка відіграє ключову роль у виконанні «програми» його життя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-26
Як цитувати
Labach, M. (2018). ТВОРЧА САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ПЕДАГОГА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НЕОБХІДНА УМОВА УСПІШНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 7, 271-274. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/758