СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ШКОЛЯРА”
Ключові слова:
наукове мислення, науково-дослідницька діяльність, навчально- дослідницька діяльність, позашкільні навчальні заклади, дослідження, «перевідкриття» фактів, новий освітній продукт
Анотація
У статті висвітлюються два протилежних підходи психолого-педагогічної науки до науково-дослідницької діяльності школярів, згідно з якими визнається чи не визнається право вважати учнівські дослідження науковими. Автором уточнюється поняття «науково-дослідницька діяльність школярів» та дається перелік її відмінностей від науково-дослідницької діяльності сталих дослідників.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-28
Як цитувати
Bekresheva, L. (2018). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ШКОЛЯРА”. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 25-30. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/773
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY