Перейти до основного змісту
Перейти до головного меню навігації
Перейти на нижній колонтитул сайту
Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
Поточний випуск
Архів
Про нас
Про журнал
Індексація журналу
Політика (мета і завдання)
Редакційна колегія
Подання
Оплата
Вимоги до анотації
Підтвердження авторів
Процедура рецензування та публікаційна етика
Авторські права
Контакти
Пошук
Пошук
Увійти
Початкова сторінка
/
Архіви
/
Том 5 № 2 (2011): Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності
Опубліковано:
2018-12-10
титульна сторінка
1-2
PDF (English)
зміст
3-8
PDF (English)
Статті
ВПЛИВ ЛАТИНСЬКОЇ ШКОЛИ НА РОЗВИТОК ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Н. D. Antoniuk
4-9
PDF (English)
СПЕЦІАЛЬНА ПІДГОТОВЛЕНІСТЬ КУРСАНТІВ ОКРЕМИХ ВИДІВ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВІЙСЬК
V. M. Afonin, О. І. Popovych, О. V. Kuprinenko
15-20
PDF (English)
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ ЯК ПРОЦЕС РЕАЛІЗАЦІЇ МОВНОЇ ПРАКТИКИ
N. Bаzyliak
21-24
PDF (English)
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ “НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ШКОЛЯРА”
L. O. Bekresheva
25-30
PDF (English)
ПРОФЕСІЙНА ЛІНГВОДИДАКТИКА В НАВЧАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ
M. O. Beliaeva
31-36
PDF (English)
ФОРМУВАННЯ ПЕРЕКЛАДАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ- ПРИКОРДОННИКІВ
N. V. Berestetska
37-41
DOI (English)
ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІКТ
O. P. Bykonya
42-46
DOI (English)
КОМП'ЮТЕРНА ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПИСЬМА СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
A. O. Bliznyuk
47-51
DOI (English)
ВИВЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-СПРЯМОВАНОЇ ЛЕКСИКИ НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ»
L. V. Vinnikova
52-56
DOI (English)
КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ У МАЙБУТНІХ ІНСПЕКТОРІВ ОДПН МНС УКРАЇНИ
N. P. Vovk
57-63
PDF (English)
РОЛЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ й ПОЛЬЩІ
N. Ya. Vovchasta
64-69
PDF (English)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ ЯК БАЗИС ЕФЕКТИВНОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
O. M. Gorina
70-77
PDF (English)
УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛІСТІВ ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
V. I. Hudym, M. M. Koziar, M. I. Kusiy
78-82
PDF (English)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ КУРСАНТІВ ВНЗ МНС УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МАС-МЕДІА
I. Yu. Gurinenko
83-88
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ ПОДКАСТІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ
I. M. Drobit
89-92
DOI (English)
МОВА – ЕКСКЛЮЗИВНА ДОМІНАНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ
L. I. Zyazyun
93-99
PDF (English)
MULTIMEDIA TECHNOLOGIES IN TEACHING OF FOREIGN LANGUAGES
L. Soura, S. Isanina
100-105
PDF (English)
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
M. Yu. Kademiya
106-111
PDF (English)
ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ СПІЛКУВАННЯ КУРСАНТІВ І ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІВ ВНУТРІШНІХ СПРАВ (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ)
M. H. Kashchuk
112-116
PDF (English)
ДІЯЛЬНІСТЬ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ СПРЯМОВАНА НА ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я В РОСІЙСЬКІЙ ФЕДЕРАЦІЇ
L. Ye. Klos
117-125
PDF (English)
ХАРАКТЕРИСТИКА РІВНЯ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ АБІТУРІЄНТІВ ЛЬВІВСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО УНІВЕРСИТЕТУ БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
A. M. Kovalchuk, Y. M. Аntoshkiv, A. M. Petrenko
126-130
PDF (English)
МОДЕРНІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ
M. M. Koziar
131-136
PDF (English)
ПОНЯТТЯ «АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПОТРЕБ» У ЗАРУБІЖНІЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ
M. M. Kokor
137-142
PDF (English)
ЛІНГВІСТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО АНГЛОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ЖУРНАЛІСТИКИ
S. A. Konovalchuk
143-148
PDF (English)
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ОСНОВНИХ ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ КУРСАНТІВ ТА СТУДЕНТІВ ЛДУБЖД ЗА НАПРЯМОМ ПІДГОТОВКИ «УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЮ БЕЗПЕКОЮ»
V. V. Koshelenko, Yu. M. Antoshkiv, A. M. Kovalchuk
149-153
PDF (English)
ІСТОРИЧНИЙ РОЗВИТОК МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХХ СТ.
L. V. Kravchuk
154-158
PDF (English)
ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
V. E. Krasnopolskyi
159-164
PDF (English)
ДО ПРОБЛЕМИ ВИЗНАЧЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ АВТОРСЬКОГО В НАУКОВІЙ ФІЛОЛОГІЧНІЙ ПРОЗІ
M. I. Kuznetsov
165-168
PDF (English)
КОНЦЕПЦІЯ СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МАГІСТРІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
I. I. Lypska
169-174
PDF (English)
ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Y. O. Matviyiv-Lozynska
175-179
PDF (English)
ВИКОРИСТАННЯ АВТОРСЬКОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПРОГРАМИ “IMPROVE YOUR LISTENING SKILLS” У НАВЧАННІ АУДІЮВАННЯ СТУДЕНТІВ МОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
O. M. Matsnyeva
180-185
PDF (English)
ОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗ
S. I. Medynska
186-190
PDF (English)
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
M. Ya. Nagirnyak, N. I. Machynska
191-196
PDF (English)
ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДІАЛОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ
O. O. Pisotska
197-201
PDF (English)
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО МЕТОДУ В ПОЗАКЛАСНУ РОБОТУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
O. I. Prokopenko
202-207
PDF (English)
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ Й УЧНІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
I. H. Romanko
208-211
PDF (English)
ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЧУЖОЗЕМНИХ МОВ, АПРОБОВАНИХ В УНІВЕРСИТЕТАХ США Й КАНАДИ
O. O. Rusanova, V. В. Hoho
212-217
PDF (English)
ЗМІНА ФОКУСУ АУДИТОРНОЇ РОБОТИ: ВІД ВИКЛАДАЧА ДО СТУДЕНТА
L. G. Sanotska
218-222
PDF (English)
КАТЕГОРІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У ВИЩІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ: ПРОБЛЕМИ ОЗНАЧЕННЯ
O. Ye. Smolinska
223-228
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ Й ВИКОРИСТАННЯ ПОСІБНИКА «ПОДАЄМО СТАТИСТИЧНІ МАТЕРІАЛИ АНГЛІЙСЬКОЮ» В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
K. V. Sokolova, O. G. Svyrydenko
229-235
PDF (English)
РОЗВИТОК СИСТЕМИ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ГЕРМАНІСТІВ ЗАСОБАМИ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ
T. V. Storchova
236-241
PDF (English)
АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ
O. В. Tarnopolsky, Y. V. Degtyariova
242-245
PDF (English)
ПРОБЛЕМНІ АСПЕКТИ ХРОНОБІОЛОГІЧНОЇ ДЕЗАДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ТА ШЛЯХИ ЇЇ КОРЕКЦІЇ
G. V. Telegina
246-250
PDF (English)
РОЛЬ МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ ЕКОНОМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЧЕХІЇ
A. Tovkanets
251-256
PDF (English)
СОВРЕМЕННЫЕ МОДЕЛИ ОБУЧЕНИЯ ПИСЬМЕННОЙ РЕЧИ
O. D. Shevchuk
257-261
PDF (English)
ІНТЕГРОВАНА СХЕМА КЛАСИФІКАЦІЇ МОДЕЛЕЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
B. I. Shunevych
262-267
PDF (English)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
ІSSN
2078-4643
(print)
ІSSN
2708-1389
(online)