РОЗВИТОК СИСТЕМИ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ГЕРМАНІСТІВ ЗАСОБАМИ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ

  • T. V. Storchova Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка
Ключові слова: теоретико-практична загальноосвітня навчальна дисципліна «Латинська мова»,, лінгвістична компетенція, складники лінгвістичної компетенції, навички та уміння, мотиви.

Анотація

Стаття призначена проблемі компетентнісного підходу до формування змісту філологічної освіти студента-германіста засобами латинської мови. Розглянуто співвідношення мовної та лінгвістичної компетенції та визначено межі лінгвістичної компетенції навчальної дисципліни «Латинська мова». Доведено, що вивчення латинської мови на початковому етапі формування філологічного мислення студента-германіста виступає необхідним засобом систематизації знань.
У статті досліджено складники лінгвістичної компетенції студента-германіста, визначено та класифіковано навички та уміння, що формуються засобами латини.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-10
Як цитувати
Storchova, T. (2018). РОЗВИТОК СИСТЕМИ ВМІНЬ І НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ГЕРМАНІСТІВ ЗАСОБАМИ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 236-241. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/841