ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

  • Y. O. Matviyiv-Lozynska Львівський інститут економіки і туризму
Ключові слова: позааудиторна діяльність, вищий навчальний заклад, навчально-виховний процес, куратор, позанавчальна діяльність, виховання, колективна робота

Анотація

У статті розглядається проблема організації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу, а саме в процесі позааудиторної діяльності. Обгрунтовано необхідність раціональної організації позааудиторної діяльності та самостійної роботи. Показано, що провідними формами позааудиторної роботи з підготовки до виховної діяльності є колективні (педагогічні читання, зустрічі з учителями-вихователями), групові (педагогічні гуртки, тренінги) та індивідуальні (звіт про педагогічну практику, індивідуальні завдання). Виявлено потребу контролю за самостійною та позааудиторною роботою студентів особливими формами та засобами, а саме: передсемінарські консультації, семінарські заняття, колоквіуми, індивідуально-теоретичні співбесіди, письмові контрольні роботи, передекзаменаційні опитування студентів за допомогою комп'ютера, державні іспити, вивчення основних інтересів, вад, настроїв студентів. Доведено, що від діяльності куратора студентських груп теж великою мірою залежить успіх позааудиторної діяльності вищого навчального закладу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-06
Як цитувати
Matviyiv-Lozynska, Y. (2018). ПОЗААУДИТОРНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 175-179. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/830