ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ КУРСАНТІВ ВНЗ МНС УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МАС-МЕДІА

  • I. Yu. Gurinenko Академія пожежної безпеки ім. Героїв Чорнобиля МНС України
Ключові слова: курсанти, ВНЗ МНС України, критичне мислення, рефлексія, проблемна ситуація, мас-медіа, професійна підготовка

Анотація

У статті представлені результати аналізу психолого-педагогічної літератури з метою дослідження динаміки підходів до визначення поняття критичне мислення, а також способів його розвитку у навчальному процесі вищої школи. Шляхом емпіричних досліджень виявлено та описано педагогічні умови формування критичного мислення у курсантів ВНЗ МНС України. Поданий алгоритм розвитку критичного мислення у курсантів передбачає використання у якості об’єктів (навчальних засобів) матеріалів мас-медіа. За допомогою засобів мас-медіа запропоновано створювати проблемні ситуації, пошук вирішення яких створює організаційні умови формування критичного мислення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-30
Як цитувати
Gurinenko, I. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ КУРСАНТІВ ВНЗ МНС УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МАС-МЕДІА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 83-88. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/794