ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ КУРСАНТІВ ВНЗ МНС УКРАЇНИ ЗАСОБАМИ МАС-МЕДІА
Анотація
У статті представлені результати аналізу психолого-педагогічної літератури з метою дослідження динаміки підходів до визначення поняття критичне мислення, а також способів його розвитку у навчальному процесі вищої школи. Шляхом емпіричних досліджень виявлено та описано педагогічні умови формування критичного мислення у курсантів ВНЗ МНС України. Поданий алгоритм розвитку критичного мислення у курсантів передбачає використання у якості об’єктів (навчальних засобів) матеріалів мас-медіа. За допомогою засобів мас-медіа запропоновано створювати проблемні ситуації, пошук вирішення яких створює організаційні умови формування критичного мислення.
Завантаження
Авторські права CC-BY