АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ

  • O. В. Tarnopolsky Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
  • Y. V. Degtyariova Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Ключові слова: автентичність, навчальні матеріали, принцип автентичності, синтезовані тексти

Анотація

Стаття присвячена розгляду поняття автентичності навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. Висувається принцип автентичності як обов’язкова умова забезпечення ефективності навчання. Автентичними навчальними матеріалами у навчанні іноземної мови для професійної комунікації вважаються такі письмові або усні тексти, які написані або наговорені носіями мови-фахівцями у даній галузі для носіїв мови, також фахівців у цій галузі. Розглядаються синтезовані тексти як найдоцільніший та найзручніший для використання у навчальному процесі вид автентичних навчальних матеріалів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-10
Як цитувати
Tarnopolsky, O., & Degtyariova, Y. (2018). АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 242-245. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/842