АВТЕНТИЧНІСТЬ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАЦІЇ У НЕМОВНИХ ВИШАХ
Анотація
Стаття присвячена розгляду поняття автентичності навчальних матеріалів у навчанні англійської мови для професійної комунікації у немовних вишах. Висувається принцип автентичності як обов’язкова умова забезпечення ефективності навчання. Автентичними навчальними матеріалами у навчанні іноземної мови для професійної комунікації вважаються такі письмові або усні тексти, які написані або наговорені носіями мови-фахівцями у даній галузі для носіїв мови, також фахівців у цій галузі. Розглядаються синтезовані тексти як найдоцільніший та найзручніший для використання у навчальному процесі вид автентичних навчальних матеріалів.
Завантаження
Авторські права CC-BY