МОВА – ЕКСКЛЮЗИВНА ДОМІНАНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ
Ключові слова:
гуманізація, саморозвиток, пізнавальна діяльність, самоорганізація, професійний розвиток, особистісний розвиток, мова
Анотація
Гуманізація освітньо-виховної системи в ринкових умовах базується на підтримці самобутності кожної людини, на повазі до себе і людей, з якими спілкуєшся, здатності до самопізнання та самовдосконалення. Умовою розвитку творчої активності особистості є домінування активного пізнавального інтересу, через використання мовного аспекту, зокрема через знання рідної мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-30
Як цитувати
Zyazyun, L. (2018). МОВА – ЕКСКЛЮЗИВНА ДОМІНАНТА ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 93-99. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/797
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY