ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО МЕТОДУ В ПОЗАКЛАСНУ РОБОТУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

  • O. I. Prokopenko Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка
Ключові слова: англомовна пісня, позакласний проект, вікові особливості підлітків, основна школа, проектна методика

Анотація

У статті розглядається проблема використання англомовних пісень до свят як виду позакласного проекту для учнів основної школи; висвітлено організаційно-педагогічні особливості застосування та впровадження проектної методики в позакласній роботі з англійської мови, подано методичні рекомендації щодо організації такої роботи; проведено аналіз вікових особливостей підлітків; уточнено поняття «позакласний проект»; представлена загальна характеристика англомовних пісень як ефективного засобу ознайомлення учнів із культурою, традиціями та звичаями англомовних країн.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-07
Як цитувати
Prokopenko, O. (2018). ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО МЕТОДУ В ПОЗАКЛАСНУ РОБОТУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 202-207. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/835