ПРОФЕСІЙНА ЛІНГВОДИДАКТИКА В НАВЧАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ

  • M. O. Beliaeva Вищий державний навчальний заклад “Українська медична стоматологічна академія”
Ключові слова: професійна лінгводидактика, лінгвопрофесійні принципи, латинська LSP медицини, предметно-професійний компонент, прийоми навчання

Анотація

Проаналізовано лінгвопрофесійні принципи, які відображують специфіку вивчення і викладання латинської мови в медичних вишах, – профілізації, селективності, функціональності та випереджувальної спеціалізації; показано, як саме вони адаптуються до потреб процесу навчання латинської LSP медицини; уточнено перелік професійно значущих умінь і навичок, які підлягають формуванню в процесі навчання латинської мови за фаховим спрямуванням; на конкретних прикладах продемонстровано, як на практичних заняттях із латинської мови синтезуються мовний і предметно-професійний компоненти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-28
Як цитувати
Beliaeva, M. (2018). ПРОФЕСІЙНА ЛІНГВОДИДАКТИКА В НАВЧАННІ ЛАТИНСЬКОЇ МОВИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ ВІЙСЬКОВИХ ЗАКЛАДАХ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 31-36. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/775