ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІКТ

  • O. P. Bykonya Київський національний лінгвістичний університет
Ключові слова: самостійна робота,, навчальній процес, інформаційно-комунікаційні засоби, мультимедійні технології, мультимедійні продукти, студенти економічних спеціальностей.

Анотація

Стаття розглядає використання інформаційно-комунікаційних засобів для оптимізації процесу навчання англійської мови в економічному вищому навчальному закладі, а також тим ІКТ, які мають особливе значення для навчального процесу в засвоєнні й запам’ятовуванні великого обсягу запропонованого мовного та мовленнєвого матеріалів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-28
Як цитувати
Bykonya, O. (2018). ОПТИМІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ІКТ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 42-46. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/779