РОЛЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ й ПОЛЬЩІ

  • N. Ya. Vovchasta Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: організаційно-педагогічних умови, підготовка, фахівець,, вищі навчальні за- клади МНС, професійна адаптація

Анотація

У статті описані ефективні організаційно-педагогічних умови при підготовці майбутніх фахівців пожежно-рятувальних служб у вищих навчальних закладах МНС України, а саме: упровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу відповідно до вимог Болонського процесу; створення та застосування дидактичного комплексу інформаційного забезпечення навчальної дисципліни; використання навчального тренінгу з метою вирішення
проблем професійної адаптації.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-11-29
Як цитувати
Vovchasta, N. (2018). РОЛЬ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ й ПОЛЬЩІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 64-69. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/787