ЗМІНА ФОКУСУ АУДИТОРНОЇ РОБОТИ: ВІД ВИКЛАДАЧА ДО СТУДЕНТА

  • L. G. Sanotska Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: інтерактивна лекція, студенти з навичками самостійної роботи, студенти, які орієнтуються на викладача, догматичний підхід

Анотація

Статтю присвячено дослідженню стилів навчання групи студентів університету та їхнього відношення до інтерактивного методу проведення лекційних занять. Визначено, що студенти з різними навчальними стратегіями вважають інтерактивні лекції ефективними. Доведено, що студенти з навичками самостійної роботи, так само як і студенти, які орієнтуються на викладача, можуть оцінити переваги інтерактивної лекції, якщо викладач позбудеться «проблем старої
школи», які впливають на ефективність роботи другої підгрупи студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-07
Як цитувати
Sanotska, L. (2018). ЗМІНА ФОКУСУ АУДИТОРНОЇ РОБОТИ: ВІД ВИКЛАДАЧА ДО СТУДЕНТА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 218-222. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/838