ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

  • V. E. Krasnopolskyi Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
Ключові слова: віртуальне середовище, занурення, інтерактивність

Анотація

Стаття присвячена вивченню дидактичного потенціалу віртуального середовища. Велика кількість і повнота інформації, інтерактивність, доступність довідкової літератури, легкість у передачі власних даних, цілодобова доступність, забезпечення занурення в мовне середовище, на думку автора, сприяють ефективному використанню віртуального середовища у викладанні іноземних мов. Автор вважає, що технічні проблеми, вада технічних знань і навичок; висока вартість
необхідного устаткування є гальмом для масового використання віртуального середовища в навчальному процесі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-06
Як цитувати
Krasnopolskyi, V. (2018). ДИДАКТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВІРТУАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 159-164. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/827