ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЧУЖОЗЕМНИХ МОВ, АПРОБОВАНИХ В УНІВЕРСИТЕТАХ США Й КАНАДИ

  • O. O. Rusanova Донецький національний технічний університет
  • V. В. Hoho Донецький національний технічний університет
Ключові слова: іноземні мови, системи та методики навчання

Анотація

Одним з найважливіших прикладних аспектів формування систем навчання іноземних мов в університетах США й Канади є історія методик викладання іноземних мов протягом більше ніж за два століття. Розвиток дидактичних систем та педагогічних думок закордонних фахівців дає можливість з’ясувати, як зміна парадигм соціально-економічного життя у країнах визначає пошук нових методів навчання іноземних мов та культур.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-07
Як цитувати
Rusanova, O., & Hoho, V. (2018). ІСТОРИЧНІ ЕТАПИ ФОРМУВАННЯ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ЧУЖОЗЕМНИХ МОВ, АПРОБОВАНИХ В УНІВЕРСИТЕТАХ США Й КАНАДИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 212-217. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/837