ОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗ
Анотація
Статтю присвячено актуальним проблемам комп’ютерного тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю умінь і навичок при організації навчального процесу в немовному вищому навчальному закладі з визначенням доцільних меж та умов його застосування. Визначено переваги комп’ютерного тестування над традиційними формами моніторингу якості освіти та його недоліки з аналізом можливих шляхів усунення слабких місць. Розглянуто обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування з урахуванням психологічного аспекту та надано пропозиції для підвищення ефективності існуючих тестових систем та розширення сфери використання комп’ютерних тестів.
Завантаження
Авторські права CC-BY