ОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗ

  • S. I. Medynska Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Ключові слова: комп’ютерне тестування, психологічний підхід,, оптимізація, тестова система

Анотація

Статтю присвячено актуальним проблемам комп’ютерного тестування з іноземної мови як засобу діагностики та контролю умінь і навичок при організації навчального процесу в немовному вищому навчальному закладі з визначенням доцільних меж та умов його застосування. Визначено переваги комп’ютерного тестування над традиційними формами моніторингу якості освіти та його недоліки з аналізом можливих шляхів усунення слабких місць. Розглянуто обмежувальні умови застосування комп’ютерного тестування з урахуванням психологічного аспекту та надано пропозиції для підвищення ефективності існуючих тестових систем та розширення сфери використання комп’ютерних тестів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-06
Як цитувати
Medynska, S. (2018). ОБМЕЖУВАЛЬНІ УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ВНЗ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 186-190. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/832