ПОНЯТТЯ «АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПОТРЕБ» У ЗАРУБІЖНІЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ

  • M. M. Kokor Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: аналіз суб’єктивних та об’єктивних навчальних потреб, фахово- орієнтована іноземна мова, аналіз навчальних та мовних засобів, Болонський процес,, ринок праці, аналіз мовного середовища, методи впровадження АНП, опитування, анкетування, «кейс стаді», робоча практика, підготовка фахівців іноземних мов професійного спрямування

Анотація

У статті розглянуто різні визначення поняття «аналіз навчальних потреб» (АНП) у зарубіжній науково-педагогічній літературі, зокрема висвітлено досвід теоретичних досліджень із згаданої проблематики у США. Визначено роль АНП у процесі підготовки фахівців іноземних мов за професійним спрямуванням, як ключову при формулюванні цілей та завдань навчальної програми викладачем, та основним фактором, що впливає на успішну реалізацію цих цілей під час навчального процесу. Зокрема, розглянуто різні підходи щодо вивчення та ролі АНП з урахуванням ретроспективно-еволюційного аспекту розвитку, дано характеристику аналізу об’єктивних та суб’єктивних потреб, аналізу мовних засобів та навчального середовища. Окреслено основні методи здійснення АНП (опитування, анкетування, зворотній зв’язок, спостереження, структурні інтерв’ю, «кейс стаді» тощо) та виділено основні умови, за яких може відбуватися ефективна процедура проведення АНП. Розкрито перспективи застосування АНП як компоненту навчальної програми з підготовки викладачів іноземних мов за професійним спрямуванням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-12-05
Як цитувати
Kokor, M. (2018). ПОНЯТТЯ «АНАЛІЗ НАВЧАЛЬНИХ ПОТРЕБ» У ЗАРУБІЖНІЙ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 5(2), 137-142. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/821