АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ПРАГНЕННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

  • М. Labach Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: естетичне прагнення, естетичне почуття, естетичне виховання, духо- вний світ, індивідуальність.

Анотація

У статті йдеться про одну з найважливіших проблем, яка стоїть перед сучасною вищою школою – сформувати спеціаліста, фахівця високого рівня, який має глибокі духовні запити, знає й розуміє мистецтво, літературу. Це свідчить про нього не тільки як про культурну людину загалом, а й потужно впливає на його інтелектуальні можливості, підвищує рівень емоційного інтелекту (EQ). Незважаючи на те, що свідомість сучасної молоді формується вже у незалежній Україні, вона має відбиток постгеноцидного тоталітарного суспільства, в якому вільна думка була під строгою забороною. Саме мистецтво, яке вчить мислити вільно й незалежно, потужно живить і формує таку думку, що є свідченням індивідуальності кожної людини. Розвиток естетичних смаків, почуттів, формування естетичного прагнення, яке свідчить про багатий духовний світ особистості, прищеплення сталої необхідності споглядати прекрасне, працювати над удосконаленням себе – саме це є нашою ідеальною, до певної міри, метою й програмою щодо курсантів і студентів. Шляхи розвитку естетичних почуттів, смаків, уподобань і прагнень можуть бути такі: з’ясування глибини естетичного змісту будь-якого феномена культури, який вивчається за програмою, актуалізація проблеми «потенційного змісту» вже ві-
домого раніше мистецького феномена, максимальне використання впливу театрального мистецтва й мистецтва кіно як найпотужніших естетичних систем тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-03-26
Як цитувати
LabachМ. (2018). АКТУАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ ЕСТЕТИЧНОГО ПРАГНЕННЯ ЯК СКЛАДОВОЇ ДУХОВНОСТІ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 15, 226-232. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/160