ДО ПРОБЛЕМИ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ АКОМОДАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

  • М. Labach Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
Ключові слова: лінгвокультурна акомодація, комунікативна поведінка, комунікативний бар’єр, лінгвокультурна компетенція, мовна свідомість, лінгвокультурна норма, міжособистісне спілкування

Анотація

Стаття містить аналіз актуальних проблем, пов’язаних із лінгвокультурною акомодацією в навчальному середовищі, сформованому за участі та під впливом носіїв різних мов. Здійснена спроба дослідити комунікативні обставини та ситуації, рівень лінгвокультурної компетенції та мовної свідомості курсантів і студентів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності. Наведено висновки за результатами опитування курсантів і студентів навчального закладу, які виявляють рівень цієї свідомості, що впливає на комунікативну поведінку молодих людей в різних ситуаціях. З’ясовано деякі когнітивні, соціальні та психологічні причини виникнення комунікативних бар’єрів і зроблено висновок про те, що головною причиною труднощів, непорозумінь, а подекуди й конфліктів, є аморфність національної свідомості молоді, викривлене уявлення про весь спектр функцій мови в житті людини, брак чітких орієнтирів щодо мовної політики на державному рівні тощо. Йдеться про окремі перспективи щодо покращення ситуації в опануванні курсантами та студентами комунікативних і лінгвокультурних норм.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-09-05
Як цитувати
LabachМ. (2018). ДО ПРОБЛЕМИ ЛІНГВОКУЛЬТУРНОЇ АКОМОДАЦІЇ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 14, 259-263. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/352