ПРОБЛЕМА ГУМАНІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ

  • O. Zhukova Львівський державний університет безпеки життєдіяльності
  • G. Usachova Львівський державний університет безпеки життєдіяльності

Анотація

Стаття містить аналітичний огляд публікацій з проблем міжособистісної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що формування емоційного компоненту, створення атмосфери взаєморозуміння суб'єктивних та об’єктивних труднощів, поступове позбавлення від негативних стереотипів поведінки дають змогу значно підвищити ефективність навчання іноземній мові у витих закладах. Окреслено методологічні засади створення оптимальних умов для вивчення іноземної мови із залученням психологічних та морально-етичних чинників. Дведено, що пізнавальна діяльність, яка не підкріплюється стосунками співтворчості, співпраці, емпатії її учасників, стає вельми неефективним процесом. Лише в результаті встановлення оптимальних взаємних стосунків виникають «оази» творчості, справжні наукові школи, які стають джерелом духовного досвіду.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-22
Як цитувати
Zhukova, O., & Usachova, G. (2021). ПРОБЛЕМА ГУМАНІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 63-68. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2147