ПРОБЛЕМА ГУМАНІЗАЦІЇ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВЗАЄМИН У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
Анотація
Стаття містить аналітичний огляд публікацій з проблем міжособистісної взаємодії викладача і студентів. Доводиться, що формування емоційного компоненту, створення атмосфери взаєморозуміння суб'єктивних та об’єктивних труднощів, поступове позбавлення від негативних стереотипів поведінки дають змогу значно підвищити ефективність навчання іноземній мові у витих закладах. Окреслено методологічні засади створення оптимальних умов для вивчення іноземної мови із залученням психологічних та морально-етичних чинників. Дведено, що пізнавальна діяльність, яка не підкріплюється стосунками співтворчості, співпраці, емпатії її учасників, стає вельми неефективним процесом. Лише в результаті встановлення оптимальних взаємних стосунків виникають «оази» творчості, справжні наукові школи, які стають джерелом духовного досвіду.
Завантаження
Авторські права CC-BY