АНАЛІЗ КЛАСИФІКАЦІЙ КОМПОНЕНТІВ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ
Анотація
Класифікація компонентів комбінованого навчання необхідна для планування курсу комбінованого навчання у вищій школі. Вона дає змогу підібрати потрібні компоненти навчання, виходячи з технічного забезпечення навчального закладу та особистих навичок і вмінь розробників курсу. У статті розглядаються найбільш повні класифікації компонентів комбінованого навчання, запропоновані сучасними вченими. Визначено основні групи компонентів очного та он-лайн навчання, проаналізовано їх функціональне призначення та наведено приклади їх синхронного/асинхронного використання у навчальному процесі вищої школи.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Musiyovska, O. (2021). АНАЛІЗ КЛАСИФІКАЦІЙ КОМПОНЕНТІВ КОМБІНОВАНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 4(2), 166-170. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/2168
Розділ
Статті
Авторські права CC-BY