ПЕДАГОГІЧНА ГРАМАТИКА: КОГНІТИВНИЙ ТА КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХОДИ

  • O. Tatarovska Львівський національний університет імені Івана Франка
Ключові слова: когнітивна граматика, комунікативна граматика, педагогічна граматика, подвійна перспектива

Анотація

У даній статті розглянемо як комунікативний, орієнтований на використання мови з одного боку та когнітивний погляди на обробку та використання мови з іншого призведе до переоцінки педагогічних граматичних практик та забезпечить створення передових граматичних матеріалів та вправ. Отож, ця подвійна перспектива відповідає формулі Когнітивна+Комунікативна Граматика (К+К граматика).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2018-10-26
Як цитувати
Tatarovska, O. (2018). ПЕДАГОГІЧНА ГРАМАТИКА: КОГНІТИВНИЙ ТА КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХОДИ. Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, 8, 295-299. Retrieved із https://journal.ldubgd.edu.ua/index.php/Visnuk/article/view/655